مرکز سفارش بالش بچه گانه

بالش بچه گانه یکی از بالش های پرکاربرد است که فروش زیادی را به خود اختصاص داده است؛ به صورتی که مرکز سفارش بالش بچه گانه در بسیاری از شهرهای کشور از قبیل: تهران، قم، همدان، اصفهان، کرمان و… وجود دارد. این بالش در بازار داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد و یک منسوج صادراتی و پر رونق محسوب میشود. این بالش یک منسوج تولید داخلی است که به راحتی میتوان آن را خریداری کرد. جهت خرید این کالای خواب نوزاد میتوانید به سایت شرکت تولیدی این محصول مراجعه کنید و آن را به صورت عمده یا خرده برای مصارف شخصی یا صادرات خریداری کنید. همچنین میتوانید به شعب معتبر فروش این محصول یا سیسمونی های نوزاد مراجعه کنید و این محصول را به صورت عمده خریداری کنید. مزیت خرید این محصول بدین صورت است این بالش با ضمانت ۷ روزه به فروش میرسد؛ به صورتی که بعد از خرید این کالا اگر تا ۷ روز از جنس خریداری شده رضایت نداشتید میتوانید این محصول را به شرکت مرجوع کنید.

انواع رنگبندی بالش بچه گانه

انواع رنگبندی بالش بچه گانه

استفاده از رنگ های روشن برای منسوجات بچه گانه باعث میشود نوزادان و کودکان با دیدن آنها احساس خوشایندی داشته باشند و با کیفیت بهتری بخوابند. کارخانه تولیدی و مرکز سفارش بالش بچه گانه این محصولات را در رنگ بندی گسترده ای تولید و به بازار عرضه کرده است تا خریداران بتوانند متناسب با سلیقه کودک خود و متناسب با دکوراسیون اتاق و سایر منسوجات سیسمونی، آن را خریداری کنند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت تولیدی این بالش میتوانید این محصول را متناسب با رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد. پرفروش ترین رنگ های این محصول شامل رنگ های قرمز، آبی، نارنجی، پاستلی و… هستند.

چند نکته مهم در انتخاب اندازه بالش بچه گانه

چند نکته مهم در انتخاب اندازه بالش بچه گانه

بالش بچه گانه با داشتن ویژگی های مثبت فراوان، علاقه روزافزون مردم را به خود افزایش میدهد. چاپ طرح بالش بچه گانه با دستگاه های به روز صورت میپذیرد. عمق طرح این محصول هر چقدر بیشتر باشد باعث زیبایی بیشتر این محصولات میشود و در نتیجه در زیبایی دکوراسیون اتاق کودک شما جلوه ای بسیار خاص خواهد داشت. این بالش ها در ابعاد یک نفره ۸۰ در ۱۰۰ سانتی متر تولید شده و جنس به کار رفته در آن متناسب با فیلترها عمل میکند. متاسفانه با توجه به افزایش طرفداران این بالش در بازار پخش، این محصولات به صورت تقلبی نیز تولید میشوند. پس بهتر است این محصول را از کارخانه تولیدی خریداری کنید تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشید.

بهترین سایز بالش مناسب برای بچه کدام است

بهترین سایز بالش مناسب برای بچه کدام است

شرکت تولیدی بالش بچه گانه محصولات تولیدی خود را در اندازه های متنوعی تولید میکند، بالش مناسب بچه گانه از بهترین تولیدات آنان است که در گستره رنگی متنوع و طراحی شیک در بازار توزیع میشوند. این بالش با داشتن کیفیت مناسب شرایطی را به صورت رقابتی ایجاد کرده است تا ارائه بهترین مدل ها با قیمت های مناسبی صورت گیرد و در نتیجه فروش بهتری از این محصول امکان پذیر باشد. به صورت کلی این بالش یکی از محصولاتی است که میتوان آن را در تنوع بیشتر مشاهده کرد. امروزه این محصولات به صورت گسترده ای عرضه میشود و همواره انتظار فروش این محصول بالا است و بر همین اساس تولیدکنندگان این محصول به منظور خلاقیت فراوانی که از جانب گرافیست های داخلی صورت میگیرد چاپ شخصیت های کارتونی مختلف بر روی بافت این بالش را در دستور کار خود قرار داده اند. این محصولات با داشتن ویژگی هایی نظیر: تنوع در طرح، در سایز، در رنگ و… مشهور هستند و یکی از مهم ترین قابلیت های آنها قابلیت شست و شو به صورت دستی و ماشینی است.

صادرات کلی بالش بچه گانه

صادرات کلی این منسوج

بالش بچه گانه به دلیل ویژگی های بی نظیر جزو منسوجات صادراتی محسوب میشود. این محصول به کشورهای همسایه صادر میشود. مرکز سفارش بالش بچه گانه با پخش عمده این محصول سود زیادی را در طی سال های اخیر به سهم صادرات افزوده است و این محصول در صدر پر فروش ترین بالش های تولیدی و برندهای موجود قرار دارد. بالش بچه گانه صادراتی در انواع طرح ها و تمامی سایزها صادر میشود. عمده اندازه های این محصول که فروش بیشتری داشته اند ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر و ۵۰ در ۸۰ سانتی متری است که دور دوزی و نوع دوخت متنوعی دارند. جهت سفارش عمده محصولات صادراتی بالش بچه گانه میتوانید به سایت شرکت مراجعه کرده و با تماس و ارتباط با پشتیبانان شرکت، راهنمایی و مشورت های مورد نیاز را در زمینه خرید این کالا دریافت کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟