مرکز صادرات پتو گلبافت کودک

پتو کودک یکی از انواع مختلف کالای خواب است که بسیاری از نوزادان به دلایل مختلف مانند یک خواب دلنشین با این کالای شخصی خود ارتباط گرفته و به آن وابسته می شوند. در این بین انتخاب بهترین پتو برای کودک بسیار مهم است. پتو گلبافت به دلیل شاخصه های استانداردی که دارد مناسب ترین پتو برای کودک است. مرکز صادرات پتو گلبافت کودک این کالا را با کیفیت استثنایی و قیمت عالی در سایت خود عرضه می کند.مرکز صادرات پتو گلبافت کودک

درباره پتو گلبافت چه می دانید؟

درباره پتو گلبافت چه می دانید؟ پتو گلبافت یکی از معتبر ترین، شناخته شده ترین و بهترین برند تولید کننده پتو است و به قدری مردم از این برند رضایت دارند که سال ها است هر پتوی باکیفیتی خریداری نی کنند از هر برندی باشد آن را با نام پتو گلبافت می شناسند. در این مقاله می خواهیم درباره پتو گلبافت صحبت کنیم.

شرکت گلبافت با در نظر گرفتن تمام استانداردها بهترین پتو را تولید کرده و به مشتریان خود عرضه می کند و سال ها است با کسب رضایت مردم در این حوزه فعالیت دارد. پتو گلبافت از بهترین الیاف مصنوعی پلی استر و الیاف طبیعی نخ پنبه تولید می شود.

چون ممکن است پتو با پوست بدن انسان ارتباط مستقیمی داشته باشد برای حفظ سلامت پوست بدن کیفیت این پتو کاملا استاندارد است . این پتو اصلا پرز دهی ندارد و خاب آن بسیار محکم است. تار و پود پتو گلبافت بسیار محکم و متراکم و منجسم است و کششی در آن ایجاد نمی شود که بافت آن را خراب کند‌.

پتو گلبافت به دلیل تنفس پذیری، وزن سبک، گرمای دلچسب، ضد رطوبت بودن، ضد بوی بد بدن و ضد تعریق بودن برای تمام گروه های سنی از نوزاد تا سالمند ایده آل است و خوابی خوش را برای افراد به ارمغان می آورد.این پتو غالبا با نوارهای محکمی از مخمل یا ساتن دور دوزی نی شود و دوخت بسیار محکمی می خورد.

پتو گلبافت دارای انواع مختلفی مانند یک نفره، دونفره، نوزاد، کودک، ساده، گل برجسته، طرح و رنگ شاد و فانتزی است و تمام سلیقه ها را پوشش می دهد.

بررسی قیمت روز پتو گلبافت کودک

بررسی قیمت روز پتو گلبافت کودک پتو گلبافت کودک به دلیل کیفیت عالی، نرمی و لطافت بسیار محبوب کودکان است. این کالا دارای تنوع بالایی است. مثلا پتو گلبافت عروسکی دارای تصویر شخصیت های کارتونی و انیمیشن ایت که بسیار خوشایند کودک می باشد.

قیمت این کالا به عوامل مختلفی مانند سایز، طرح، رنگ،دوردوزی شدن یا نشدن پتو، تعداد، کاور بسته بندی، شکل عرضه و غیره بستگی دارد. بررسی قیمت روز پتو گلبافت کودک در سایت فروش آن نشان می دهد که قیمت این پتو نسبت به کیفیت آن واقعا مناسب است و به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار است.

برای خرید پتو گلبافت کودک فرصت را از دست ندهید. در هر نقطه کشور و هر ساعت از شبانه روز نی توانید به سرعت وارد سایت فروش آن شوید و خرید غیر حضوری لذت بخش خود را رقم بزنید و به این ترتیب صاحب پتو گلبافت فانتزی اعلا شوید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟