مرکز فروش روبالشتی نقره کوب مرغوب

انواع مختلفی از روبالشتی در بازار وجود دارد که هر یک زیبایی و ویژگی‌های خاصی دارند. روبالشتی نقره کوب یکی از زیباترین انواع این محصول است که زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق خواب می ‌بخشد. مرکز فروش روبالشتی نقره کوب مرغوب این محصول را با قیمت ارزان و درجه کیفی بالا به خریداران ارائه می ‌کند و خریداران می ‌توانند بدون نیاز به واسطه‌ها و با سفارش مستقیم از این مرکز فروش آن را با کمترین قیمت ممکن برای آدرس مورد نظر خود را سفارش دهند.

مرکز فروش روبالشتی نقره کوب مرغوب

همه چیز درباره روبالشتی نقره کوب

همه چیز درباره روبالشتی نقره کوب بدون روبالشتی هیچ اتاق خوابی کامل نبوده و یک کمبود محسوس و قابل توجه در آن احساس می شود. روبالشتی نقره کوب یکی از زیباترین انواع روبالشی به شمار می رود که تفاوت آن با انواع روبالشتی های دیگر از جمله روبالشتی سنتی و روبالشتی طرح ترمه تنها در رنگ خاص نقره‌ای است که در اطراف گل ها و طرح های مختلف این روبالشتی ها وجود دارد.

روبالشی نقره کوب سنتی و طرح ترمه نسبت به شکل اولیه این روبالشی ها بسیار زیباتر هستند و زیبایی خاصی به اتاق خواب می بخشند. این نوع روبالشتی از جمله کالاهای خواب اشرافی و لاکچری به شمار می روند و از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به همه انواع روبالشتی های دیگر برخوردار هستند.

بیشترین نوع این روبالشی ها از جنس مخمل می باشند که دارای لطافت بالایی بوده و طرح های نقره‌ای، زیبایی خاصی در آنها ایجاد می ‌کنند. این نوع روبالشی ها قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را داشته و از درخشندگی بالایی برخوردارند.

از مشخصات و ویژگی های این نوع روبالشی عدم جذب گرد و خاک و آلودگی است و این که می توان به راحتی عملیات لکه بری را از روی آن انجام داد همچنین با گذشت زمان رنگ و روی این نوع بالشت تغییر نمی کند و تازگی آن همچنان باقی می ماند.

صادرات روبالشتی نقره کوب مرغوب

صادرات روبالشتی نقره کوب مرغوب کشور ما در زمینه تولید انواع مختلف روبالشی دارای سابقه طولانی است و علاوه بر توانایی تامین نیاز داخل آن را به دیگر کشورها نیز صادر می کند.

صادرات روبالشتی نقره مرغوب به میزان زیادی به کشورهای همسایه انجام می‌شود و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند آن را با قیمت ارزان از تولید کننده داخلی تهیه و با فروش آن با ارزهای خارجی سود مناسبی به دست آورند.

صادرات انواع مختلف این روبالشی در حال حاضر از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و به دلیل ارزان بودن این محصول برای مشتریان خارجی از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است و رضایت خاطر آنها از این محصول ایرانی فراهم می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟