نمایندگی انواع بالش طبی نرم

شرکت های زیادی انواع بالش طبی نرم تولید می کنند و توسط نمایندگی های خود در سرتاسر کشور آن را توزیع می کنند.

نمایندگی های زیادی با برندهای مختلف در همه شهرهای کشور در این زمینه فعالیت دارند و محصولات با کیفیت و پرکاربرد را تحویل مصرف کننده می دهند.

نمایندگی انواع بالش طبی نرم

آشنایی با ویژگی های بالش طبی

آشنایی با ویژگی های بالش طبی یکی از وسایل مفید و پرکاربرد برای افرادی که دچار دردهای گردنی و ستون فقرات هستند، بالش طبی است. دردهای ناحیه گردن و سایر نقاط بدن ممکن است در همه رده های سنی اتفاق بیفتد، بالش طبی تا حدی این مشکلات را رفع می کند و سبب خواب راحتی می شود.

دردهای ناشی از دیسک، آرتروز و …. گاهی آن قدر به بدن فشار می آورند که غیرقابل تحمل می شوند، استفاده از این نوع بالش به خصوص در هنگام خواب از فشار به مهره های گردن و ستون فقرات جلوگیری می کند و متناسب با چرخش سر و گردن در موقعیت های مختلف سازگاری دارد.

بالش طبی مناسب، نرم و پرزدار است البته میزان نرمی و سفتی بالش باتوجه به نوع درد و وضعیت خواب متفاوت است. این نوع بالش ها فضای خالی بین سر و گردن را پر می کنند تا سرو گردن مطابق با راستای بدن قرار گیرد.

بالش طبی دوام و پایداری مناسبی دارد و مانع تعریق سر و گردن در هنگام خواب می شود. بسیاری از افراد در هنگام خواب به مدل های گوناگونی می خوابند بالش طبی از سر و گردن در هنگام چرخش های ناگهانی محافظت می کند.

این بالش ها در بازار انواع گوناگونی دارند که از نظر کاربرد با هم تفاوت دارند از جمله؛

بالش فوم هوشمند: فوم استفاده شده در آن با دیگر فوم ها فرق دارد و سریع به حالت اولیه برنمی گردد. این بالش برای افرادی که دچار درد شدید گردن هستند، مناسب است.

بالش طبی آرتروز: برای تسکین دردهای آرتروز گردن مناسب است.

بالش محافظ گردن: این بالش ها معمولا حالت درمانی دارند و برای برگرداندن حالت انحنا گردن استفاده می شود.

نوعی دیگر از بالش ها؛ دورگردنی، میکروبی، علفی و بالش گردن هستند که مناسب خوابیدن و از سر وگردن محافظت می کنند.

قیمت فروش بالش طبی نرم

قیمت فروش بالش طبی نرم قیمت بالش طبی با توجه به نوع الیاف، سفتی یا نرمی، کیفیت و…… متغیر است و هم چنین به دلیل نوسانات بازار قیمت ها بالا و پایین می شوند ولی به هرحال قیمت مناسبی دارد و قابل تهیه برای همه افراد می باشد.

فروش بالش طبی با توجه به خواص بی نظیر آن و افزایش دردهای بدن بسیار زیاد بوده است. سایت های فروش بالش طبی به همان قیمت درب کارخانه، این بالش ها را عرضه می کنند و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟