نمایندگی فروش روبالشی مخمل پارامونت

روبالشی محصولی است که در ایجاد یک خواب راحت نقش مهمی دارد. از مدل های بروز و مدرن این کالا می توان به نوع پارامونت اشاره کرد. نمایندگی فروش روبالشی مخمل پارامونت در شهر های مختلف ایران وجود دارد و این محصولات را با درجه کیفی بسیار عالی و مناسب در دسترس مشتریان گرامی قرار می دهد.نمایندگی فروش روبالشی مخمل پارامونت

مشخصات روبالشی مخمل پارامونت

مشخصات روبالشی مخمل پارامونتروبالشی از جمله محصولاتی است که موجب تمیز نگه داشته شدن بالشت خواهد شد. این محصول مدل های مختلفی دارد که از برترین این مدل ها می توانیم به روبالشی مخمل پارامونت اشاره کرد. این نوع روبالشی دارای کیفیت بالایی می باشد و از مشخصه ها و ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد. مشخصات این محصول را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • یکی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات این محصول، طرح های بسیار متنوع آن می باشد. پارچه مخمل پارامونت یکی از انواع پارچه است که از طرح های متنوعی برخوردار می باشد.
  • از دیگر ویژگی های این کالا می توانیم به لطیف بودن آن اشاره کنیم. پارچه مخمل در مقایسه با دیگر انواع روبالشی بسیار نرم و لطیف می باشد و هیچ گونه حساسیتی را بر روی پوست ایجاد نمی کند.
  • از دیگر مشخصات اصلی این جنس روبالشی می توان به قواره بسیار زیاد این نوع روبالشی ها اشاره کرد. قواره این محصول بسیار زیاد می باشد و این امر باعث شده تا بتوان از این کالا برای بالش های بسیار بزرگ نیز استفاده کرد.
  • پرز ندادن پارچه مخمل پارامونت باعث شده تا از این مدل پارچه برای دوخت انواع روبالشی استفاده شود. نوع مخمل روبالشی در اثر شست و شوی مکرر کیفیت خود را از دست نمی دهد.

قیمت روبالشی مخمل پارامونت در عمده فروشی ها

قیمت روبالشی مخمل پارامونت در عمده فروشی هاطرح های روبالشی با کیفیت مخمل پارامونت به دو صورت سنتی و مدرن می باشند. طرح های سنتی این محصول بسیار زیبا هستند و به راحتی می توان آنها را با روتختی و دیگر اجزای اتاق خواب ست کرد. قیمت فروش روبالشی های مخمل در بازار به شیوه عرضه این محصول بستگی دارد. برای مثال فروش عمده این نوع روبالشی در مقایسه با فروش جزء با نرخ بسیار پایینی صورت می گیرد.

شما عزیزان می توانید برای تهیه این کالا با صرف قیمت بسیار مناسبی، مدل های متنوع این مدل روبالشی را به صورت کلی و انبوه تهیه کنید. این سایت یکی از معتبر ترین مراکز عمده فروشی روبالشی در کشور می باشد که انواع روبالشی جدید را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مقرون به صرفه ای در دسترس سفارش دهندگان و خریداران محترم و ارجمند قرار می دهد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟