واردکنندگان روبالشتی مخمل ترک

استفاده از روبالشتی با هدف جلوگیری از کثیف شدن پارچه اصلی بالشت و جلوگیری از نفوذ آلودگی های مو و پوست صورت به الیاف بالشت اهمیت زیادی دارد. از این رو در انتخاب این محصولات باید بیشترین وسواس را به خرج دهید. در این مطلب به بررسی درجه کیفی و طرح های انواع روبالشتی مخمل ترک، کاربردها و قیمت هر ست از آنها می پردازیم. آشنایی با شیوه های نوین ارتباطی با وارد کنندگان این محصولات نیز می تواند در خرید عمده و ارزان موثر باشد.

واردکنندگان روبالشتی مخمل ترک

همه چیز درباره انواع روبالشتی

همه چیز درباره انواع روبالشتی روبالشتی به پارچه هایی در ابعاد استاندارد ۷۰*۵۰ سانتی متر می گویند که با هدف پوشش دادن الیاف و پارچه ملحفه بالشت ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات از نظر نوع کاربرد به روبالشتی های تزیینی، زیر دستی و مناسب خواب دسته بندی می شوند. برای بالشت های راحتی و مناسب خواب شبانه روزی بهتر است به سراغ مدل های دوخته شده از پارچه های ساده و انعطاف پذیر مانند پنبه ای و تترون بروید. برای مدل های تزیینی نیز انواع روبالشتی مخمل جزء نمونه های بادوام و لاکچری به شمار می آیند.
امروزه در بازار روبالشتی با الیاف گیاهی و نانو نیز خرید و فروش می شوند که قابلیت های بیشتری نسبت به مدل های قدیمی دارند. برخی از ویژگی های روبالشتی لاکچری نانو عبارتند از:

  • عدم جذب مایعات مانند آب و چای
  • امکان تمیز شدن با پارچه های نخی
  • شستشوی آسان با شوینده های ملایم
  • عدم تغییر رنگ در درازمدت
  • ضد باکتری و عدم ایجاد حساسیت پوستی

اگر قصد خرید روبالشتی مخمل را دارید سعی کنید طرح آن را متناسب با سرویس خواب یا سرویس مبلمان خود در مدل های تزیینی انتخاب کنید. در نظر گرفتن رنگ پرده ها و حتی فرش نیز می تواند در انتخاب نمونه های مناسب این محصولات تاثیرگذار باشند.

بررسی بازار فروش انواع روبالشتی مخمل

بررسی بازار فروش انواع روبالشتی مخمل در بازار داخلی علاوه بر عرضه انواع روبالشتی ایرانی، تقاضا برای خرید مدل های چینی و ترکیه ای نیز در سطح بالایی قرار دارد. اگر به دنبال مدل های مقرون به صرفه با طرح های ساده هستید، به سراغ روبالشتی چینی بروید. انواع روبالشتی ترک به صورت ست های بسته بندی شده مناسب هدیه دادن یا استفاده به عنوان روبالشتی جهیزیه عروس در رنگ های متنوع قابل تهیه هستند.
باید خاطر نشان کرد که قیمت هر ست این محصولات با توجه به جنس و درجه کیفی آنها، ابعاد روبالشتی، نوع طرح که معمولاً ساده یا سه بعدی است و دیگر ویژگی های کیفی تعیین می شود. برای خرید روبالشتی مخمل ترک با قیمت رقابتی می توانید از طریق این بازار آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟