پخش عمده روبالشتی تترون رنگ ثابت

روبالشتی یکی از تکه های موجود در هر ست لحاف و تشک است که در ابعاد استاندارد و با استفاده از پارچه های متنوع تولید می شود. انتخاب یک روبالشتی باکیفیت و مرغوب اهمیت زیادی در حفظ سلامت ستون فقرات و گردن خواهد داشت. یکی از بهترین مدل های موجود در بازار روبالشتی تترون با رنگ ثابت و ماندگاری فوق العاده است. در مورد ویژگی های این محصول و چگونگی خرید ارزان از مراکز پخش عمده چه اطلاعاتی دارید؟

پخش عمده روبالشتی تترون رنگ ثابت

راهنمای تهیه روبالشتی تترون

راهنمای تهیه روبالشتی تترون هر ساله هزاران عدد انواع روبالشتی از پارچه های نخی، پنبه ای، مخمل، کتانی، تترون و ساتن و … دوخته و به بازار عرضه می شوند. در این میان برخی مدل ها از نظر طرح و رنگ و ویژگی های کیفی برتری قابل توجه ای نسبت به دیگر مدل ها دارند. یکی از پرطرفداترین این محصولات، روبالشتی تترون رنگ ثابت است.
تترون ها نوعی از پارچه های بافته شده از الیاف پلی استر ویسکوز هستند که از آنها برای تهیه و دوخت روبالشتی، ملحفه، پیراهن و غیر استفاده می کنند. رنگ پذیری آسان، مقاومت در برابر مواد شوینده، عمر مفید بالا، زیر دست بسیار نرم و عدم ایجاد حساسیت های پوستی از جمله ویژگی های روبالشتی تترون هستند. همین عوامل و فاکتورها موجب شده تا استفاده از پارچه های تترون برای دوخت روبالشتی نوزاد و کودکان نیز برای تولیدی ها فراهم شود. اگر قصد خرید و تهیه روبالشتی تترون اصل و درجه یک را دارید، به عنوان راهنما معیارهای زیر را مدنظر قرار دهید:

  • رنگ پارچه تترون را متناسب با ست لحاف و پرده اتاق خواب خود انتخاب کنید.
  • پارچه تترون اصل مدل های ساده با زیر دست بسیار نرم اما محکم هستند.
  • روبالشتی تترون مرغوب به هیچ عنوان در هنگام شستشو رنگ پس نمی دهد.
  • از ویژگی بارز این نوع روبالشتی ها می توان به عدم چروک شدن آنها اشاره کرد.
  • سعی کنید روبالشتی با سایز استاندارد برای جلوگیری از سفت شدن بالشت انتخاب کنید.

تولیدی روبالشتی تترون با کیفیت عالی

تولیدی روبالشتی تترون با کیفیت عالی امروزه علاوه بر عرضه این محصول توسط تولیدی روبالشتی تترون در کشور، بخش قابل توجه ای از نیاز بازار به وسیله واردات تامین می شود. روبالشتی های تترون وارداتی از چین و ترکیه نیز از نظر کیفیت و تنوع رنگ از محبوبیت زیادی در بین خریداران برخوردار هستند.
برای خرید روبالشتی عمده تترون، مخمل و … با برندهای معتبر اما قیمت ارزان ارتباط با تامین کننده مستقیم اهمیت زیادی دارد. طی ماه های اخیر به علت نوسانات بازار و عدم واردات، با افزایش قیمت و عرضه محدود این محصولات روبرو شده ایم.
خریداران عمده برای تهیه روبالشتی تترون با کیفیت عالی و مرغوب می توانند از طریق این مرکز به صورت آنلاین و غیر حضوری کلیه سفارشات خود را ثبت و در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟