پخش کننده بالشت پشم باکیفیت

مراکز پخش و فروش کالای خواب به عنوان پخش کننده بالشت پشم باکیفیت، انواع و اقسام بالشت های پشم با کیفیت و مرغوب در مدل ها و اندازه های مختلف را در اختیار متقاضیان قرار می دهد .

پخش کننده بالشت پشم

پخش کننده بالشت پشم

بالشت پشم باکیفیت بالشتی است که کاملا ضد حساسیت و آلرژی، بدون بو، ضد عفونی و بهداشتی و آنتی باکتریال باشد .همچنین در استفاده طولانی مدت تغییر شکل پیدا نکرده و ارتفاع آن کاسته نشود .

بالشت پشم

بالشت های پشم از پشم حیواناتی مانند گوسفند و یا پشم شتر تهیه می شوند.این بالشت ها از مواد کاملا طبیعی ساخته میشوند. برای تعادل و آرامش بدن اسنان استفاده از مواد طبیعی بسیار مناسب است . همچنین این بالشت ها در فصل زمستان کاملا گرم و راحت می باشند . پشم شتر خاصیت متعادل کردن و تنظیم دما با هوای بیرون را دارد. در فصل تابستان خنک و در زمستان گرم می شود و از این نظر بالشت بسیار مناسبی است .

مزیت بالشت های پشم طبیعی

بالشت های ساخته شده از پشم طبیعی به خاطر اینکه بدن انسان با آنها تعادل برقرار می کند، اثرات بسیار خوب آرامش و شفا بخشی روی انسان دارند. این بالشت ها بسیار راحت و گرم هستند و به هیچ وجه حالت خود را از دست نمی دهند .

عیب بالشت های پشم طبیعی

پخش کننده بالشت پشم

بالشت های پشم گوسفند و یا پشم شتر به شدت گرد و غبار هوا و قارچ ها و یمکروب ها را به خودشان جذب می کنند و در خود نگه می دارند و محل رشد انواع باکتری ها هستند . به هیمن دلیل باعث بروز بیماری در افراد می گردند و برای استفاده کودکان و سالمندان توصیه نمی شوند. این بالشت ها به علت اینکه معمولا پشم ها مقداری بوی ناخوشایند دارند برای افراد دارای آلرژی و حساسیت چندان مناسب نیستند .

بالشت های پشم بهداشتی

امروزه در ساخت بالشت های پشم، پشم گوسفندان را با روشهای نوین شستشو داده و بدون بو، ضد قارچ و بید و آنتی باکتریال میکنند . این بالشت ها کاملا بهداشتی و سالم هستند و هیچ گونه آلرژی و حساسیتی برای افراد ایجاد نمیکنند .همچنین به دلیل ضد عفونی و آنتی باکتریال بودن هیچ خطر میکروبی ندارند و هیچ نوع قارچ و بیدی در آنها رشد نمی کند .

نکته در ساخت بالشت

توجه به یک نکته مهم در ساخت بالشت ضروری است . انواع بالشت های آماده که از پشم، پنبه، پر، کرک و … ساخته میشوند، قبل از اینکه مواد داخل آن قرار بگیرد خوب شسته و تمیز و ضد عفونی میشوند. اگر میخواهید در خانه بالشت بسازید مواد داخلی را قبل از قرار دادن در بالشت با مواد شوینده خوب بشویید تا ضد عفونی و تمیز گردد .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟